-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Wysyłka od 9,99 zł
0
twój koszyk
0,00 zł
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
SOK Z IMBIRU NFC BIO 237 ml - GINGER PEOPLE
Symbol:
734027971738
29.31
| Opinie | |
| Cena przesyłki | 9.99 |
| Dostępność |
Duża dostępność
|
Zamówienie telefoniczne: 889133333
SKŁADNIKI
imbir* (99 %), regulator kwasowości: kwas cytrynowy. (*certyfikowany składnik ekologiczny)
OPIS
Ciesz się dobrocią imbiru w jego najwygodniejszej formie. Ten wieloporcjowy sok jest idealny do przygotowywania shotów. Opakowanie wystarczy na przygotowanie 10 - 20 shotów.
Otwórz butelkę, aby zacząć otrzymywać codzienny zastrzyk imbiru. Wstrząsnąć przed użyciem.
WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 ml
Wartość energetyczna: 335 kJ/ 80 kcal
Tłuszcz: 1,0 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g
Węglowodany: 18 g
w tym cukry: 2,0 g
Białko: 2,0 g
Sól: 0,03 g
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w lodówce.
imbir* (99 %), regulator kwasowości: kwas cytrynowy. (*certyfikowany składnik ekologiczny)
OPIS
Ciesz się dobrocią imbiru w jego najwygodniejszej formie. Ten wieloporcjowy sok jest idealny do przygotowywania shotów. Opakowanie wystarczy na przygotowanie 10 - 20 shotów.
Otwórz butelkę, aby zacząć otrzymywać codzienny zastrzyk imbiru. Wstrząsnąć przed użyciem.
WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 ml
Wartość energetyczna: 335 kJ/ 80 kcal
Tłuszcz: 1,0 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g
Węglowodany: 18 g
w tym cukry: 2,0 g
Białko: 2,0 g
Sól: 0,03 g
ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w lodówce.
Bez cukru:
BEZ CUKRU (w składnikach)
BEZ GLUTENU (w składnikach):
BEZ GLUTENU (w składnikach)
Producent:
GINGER PEOPLE (przetwory z imbiru)
Kraj pochodzenia:
Fidżi Republika
WEGAŃSKI:
WEGAŃSKI
WEGETARIAŃSKI:
WEGETARIAŃSKI
CERTYFIKAT BIO:
CERTYFIKAT BIO
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.