Infolinia: 889 133 333

Ćwiczenia z poduszką sensoryczną pomagają przede wszystkim rozwijać koordynację ruchową, poprawiać balans i wzmacniać mięśnie stabilizujące sylwetkę. Przykłady ćwiczeń:

  • Stanie na jednej nodze na dysku. Wzmacnia mięśnie całego ciała, od stóp aż do głów. Pozytywnie wpływa na stabilizację. Bardzo często z dobrodziejstw tego ćwiczenia korzystają biegacze.
  • Przysiady na dysku. Dzięki niestabilnemu podłożu zwykłe przysiady stają się o wiele trudniejsze. Dzięki temu w to ćwiczenia angażują się mięśnie głębokie, których główną funkcją jest stabilizacja sylwetki.
  • Rzucanie piłką. Należy stanąć na poduszce blisko ściany, a następnie po prostu odbić piłkę od ściany i ją złapać. Dobrze jest wykonać przynajmniej 3 serie po 10 powtórzeń na każdą rękę, niemniej nawet kilka powtórzeń wpłynie bardzo pozytywnie na koordynację ruchową.
  • Trening równowagi. Do tego ćwiczenia potrzebne są dwie poduszki. Należy stanąć jedną stopą na jednej, a drugą na drugiej. Następnie należy przyjąć stabilną pozycję patrząc przed siebie. Później trzeba opuścić wzrok na stopy i podnieś głowę aby patrzeć w przód. Należy tak zrobić kilka razy. Później można spróbować przenosić ciężar ciała z jednej strony na drugą.

Newlsetter

Dopisz się do Newslettera i bądź na bieżąco!

Wróć do zakupów